Friday, July 9, 2010

WELCOME BACK!!!

Tanggal 23 Julai 2010 adalah tarikh rasmi aku memulakan tugas di SKKT1. Di sini aku tak dapat mengajar subjek opsyen walaupun ada cikgu yang pindah tu sama opsyen dgn aku... apa bleh buat... terima je la... buat masa ni... hopefully next year dpt la ajar math @ BI @ PJK...

banyak perkara yang baru aku pelajari kat sini... ye la... walau dah 1 tahun kahwin, tapi ni la baru nak belajar hidup bersama... macam mn nak urus rumah sebelum gi sekolah... apa nak buat lepas balik sekolah... macam2 la... kalau dulu... urus diri sendiri je... adui... kene belajar semula...

hari demi hari aku belajar untuk urus rumah tangga... dari bab makan sampai la nak gi keje... tapi badan masih tak larat sebab rasa letih pindah... tak hilang lagi... tp ada 1 hari aku dan hubby amik masa tuk kemas rumah... habis rumah tu aku kerjakan... huhuhu... byk barang yg dibuang, dikemas... dan macam2 la...

buku rekod pun aku dah setelkan... lega dah... huhuhu... sekarang masa untuk manage balik kehidupan... keje sekolah pun dah start byk... buku murid kena semak hari2... program sekolah pun dan terlibat... mcm ni la kehidupan seorang guru yang aku belajar dengan mak abah... hari sabtu ahad pula bawa budak main golf... hehhe... sekolah aku ada kelab golf dan guru yg handle lak pindah, so, aku la yg ganti... tambah pula hubby pun dapat kelab golf juga kat sekolah dia... senang la... latihan pun 1x... leh gi 1x... hehehe... insyaAllah, aku kena kembali manage hidup... dan yg penting, aku kembali aktif macam dulu... huhuhu... (tu yang hubby risau...)

k la... nak stop dulu... lepas ni nak pk pasal bisnes lak... hihihi... dah pandai nak bisnes pula... huhuh... orait... nak out dulu... nak siap... gi window shopping kat IKEA... cari idea tuk umah baru nnt... C ya!

No comments:

Post a Comment