Thursday, January 20, 2011

1st Episode Season 2011

Bismillahirrahmanirrahim...

Setelah 20hari melalui tahun 2011... aku kembali membuka laman blog ini... dalam fikiran macam2 yang nak diluah... tapi aku amik masa hampir 1 jam tuk fikirkan permulaan post ni... entah la...

sebenarnya... malam ni aku decide tak nak tdo... sbb takut abdul muaz demam mengejut... pagi td dah bawa dia gi cucuk kat klinik... masa hntr kat nursery... dia tak berapa demam... bila amik pun tak demam sangat... takut la dia demam time malam... sbb akak tu kata kadang2 ada baby yg demam malam je... tu yg standby... lgpn keje byk... cuma masa type post ni... tak mood nak teruskan...

erm... sepanjang 20 hari ni, mcm2 perkara aku lalui... dengan abdul muaz terluka di bibir la... dgn meeting itu dan ini... keje aku yg tertangguh... dgn mood aku yg berubah2 la... adeh... ntah la...

No comments:

Post a Comment