Monday, March 1, 2010

Felda Sg. Klah Hot Spring - Family Vacation


















Hari sabtu lepas (27/02/2010) selepas pergi kenduri farehah... aku bergegas ke Felda Sg. Klah Hot Spring... mak n abah dah tunggu... so, hubby pecut la dari shah alam ke sungkai...

sampai je di sana... selepas solat, aku pun tukar baju n cari la port tuk berendam... mak ai... panas nye air... secara kebetulan, hujan sekejap kat sana... air hujan yg turun dan terkena air panas terus jd wap... aku kat dlm kolam tu mcm dlm tempat sauna pula...

tp mmg best la... cuma aku tak bleh tahan dok berendam dalam air tu sbb bdn aku tak sihat... tp mak paksa juga sbb dia percaya ni sbg terapi tuk perut aku...

malam pula, aku tdo di hotel. sgt la sejuk... tapi bilik tu sgt best... berbaloi2... besar betul... mmg sesuai utk percutian keluarga...

so, aku suggest la kat sume... sape yg nak bercuti... ni adalah salah satu tmpt yg menarik... tuk pengetahuan juga... kat sini bukan air panas je... air sejuk pun ada... dari gunung lagi... mmg best...

mmg nak pegi lagi nnt...

sampai berkuap spect..










dalam bilik... nak balik dah ms ni...

post dari hubby... peluh mengalir2... tanda bdn sihat... hehehe
bilik hotel yg best...
tag tangan...

No comments:

Post a Comment